تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
TIGERS LAND راه موفقیت شما در بازی Clash of Clans


چگونه یک قبیله پیدا کنیم؟
جستجو در بازی
یک مکان عالی برای شروع شکار شما، ابزار قدرتمند در بازی است. آن را با کلیک بر روی شماره XP XP خود را بر روی صفحه نمایش روستای خود را، و سپس "کلان" تب، و سپس "فیلتر" را پیدا کنید.

در اینجا شما می توانید برای Clans های مناسب انتخاب کنید، با تنظیم آنچه که شما از یک قبیله می خواهید. این شامل موارد اساسی مانند موقعیت آنها و اطلاعات پیشرفته تر، از قبیل تعداد دفعات رتبه و سطح حداقل سطح قبیله می باشد. جنگ قبیله بخش بزرگی از زندگی در یک قبیله است، بنابراین مطمئن شوید که فرکانس جنگ را محدود به آنچه که نیازهای شما است و / یا شما می دانید که قادر به شرکت خواهید بود!

و فراموش نکنید که "فقط کلیساها که می توانم پیوستن" را به سبز تنظیم کنم.

                

چت در درون بازی
در حالی که شما در این بازی هستید، نگاهی به چت جهانی ببرید. کلین ها اغلب از این خوراک استفاده می کنند تا اعلام کنند که به دنبال اعضای جدید هستند. به سادگی بر روی پیام بازیکن در چت به "مشاهده قبیله" کلیک کنید و به راحتی آنچه که قبیله خود را شبیه است را بررسی کنید!

به علاوه، شما همچنین می توانید در چت جهانی که شما به دنبال یک قبیله هستید، تبلیغ کنید.

            

                

کانال های اجتماعی
کلین ها همچنین اعضای جدید را در کانال های اجتماعی بزرگ استخدام می کنند، بنابراین در مورد آنها فراموش نکنید! آنها اغلب پست های خود را به عنوان وسوسه به عنوان ممکن است، و آنها همیشه سرگرم کننده برای خواندن! و مخالفت را فراموش نکنید، که فضای استخدام مشغول است.

             

در اینجا چندین لینک به کانال های رسانه های اجتماعی ما وجود دارد:

            

پروفایل های قبیله
هنگامی که شما یک نامزد احتمالی را پیدا می کنید، مطمئن شوید که پروفایل پروفایل او را بررسی می کنید. به برگه "Clans" بروید و برچسب خود را در جعبه جستجو وارد کنید تا جزئیات آنها را مشاهده کنید. در اینجا شما می توانید اطلاعات مفید مانند سطوح اعضای موجود و اعضای قبیله خود را مشاهده کنید. برخی از قبایل مایل به نگه داشتن آن بسیار گاه به گاه هستند، برخی در جنگ و یا تسویه حساب جایزه بی رحمانه.

                

                     

نوع مناسب را برای شما انتخاب کنید و سریع پیشرفت خواهید کرد. موفق باشید، رئیس!


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

به سایت کلن سرزمین ببرها در بازی Clash of Clans خوش آمدید.
کلن سرزمین ببرها در بازی Clash of Clans
اطلاعات کلن ما در آدرس زیر است: https://clashofclans.com/clans/clan?clanTag=2289PU9PQ
ممنون میشیم اگر به کلن ما به پیوندید.


دنبال کنندگان بیانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان